Närhelst en ny beställning kommer, kontrollerar vårt säljteam giltigheten av denna beställning, om det finns någon form av fel i beställningen, då kan beställningen tillfälligt annulleras omedelbart, beställningen har bevisats vara giltig. När det är gjort skickas det direkt för vidare behandling, först besiktigas beställningen sedan packas den och beställningen skickas till respektive budfirma för leverans, beställningen bevakas tills den kommer. Affären anses avslutad när beställningen tas emot
Fraktkostnaden beror på beställningen, såsom vikt och storlek på beställningen, den exakta kostnadsuppskattningen beror också på beställningens leveransadress (Obs: leveranskostnaden kan öka utan förvarning eftersom leveransen utförs av en tredje part där även det associerade leveransföretagets villkor gäller).
Om beställningen i något fall inte når dig måste du kontakta vårt säljteam, i det här fallet kommer vårt team att ta reda på orsakerna till förseningen av beställningen och ditt leveransföretag kommer också att kontaktas, först efter att ha tagit reda på den exakta skäl. Ytterligare åtgärder kommer att vidtas, om du vill avbryta beställningen gäller villkoren under Orderretur.
Så fort en ny beställning kommer genereras ett räkningskvitto med vår automatiserade programvara som också skickas till din e-post och du kan hämta den från vår sida genom att ange dina inloggningsuppgifter. Du får tillsammans med sigillen på dina nybeställda varor,
Använd alltid ett lösenord som du enkelt kan komma ihåg eller så kan du också skriva lösenordet i din personliga dagbok så att du kan se lösenordet när det behövs. Det är väldigt enkelt att återställa lösenordet, gå bara till profillogotypen till höger på hemsidan och klicka på Glömt ditt lösenord, varefter du får en länk till din registrerade e-post. Genom att följa vilket du kan ställa in ett nytt lösenord, i händelse av problem kan du också kontakta vårt team så hjälper vårt team dig.
Att skapa ett konto på webbplatsen är väldigt enkelt, du klickar på profillänken och klickar på knappen Skapa ett konto, varefter du kommer att bli ombedd att ange din adress och kontaktmail och nummer, efter att ha fyllt i all information kommer ett bekräftelsemail skickas till dig. Det kommer att skickas till din givna e-post, nu kan du logga in med hjälp av lösenordet och användarkontot du använde när du skapade det.
Du kan ändra din leverans- och bekräftelseadress genom att gå till profilsektionen efter att du har loggat in.
För att kontakta oss kan du även komma till vårt huvudkontor som ligger i Huddinge i Stockholm. Du kan också kontakta oss genom att klicka på vår kontaktsida där du hittar vårt kontaktnummer eller e-post.